A Boldog Karácsonyt spamolást inkább skippeltük, hagytunk teret azoknak, akik meg szerették volna, mutatni a teljesen érdektelen karácsonyfájukat:) A szilveszteri fogadalmakra azonban rámennénk:
Először is a 2019 évet KÖSZÖNJÜK nektek. Egy álom vált valóra azzal, hogy a több, mint 7000 terméket viszonteladó webshopunkból végre kinőtt a saját étrend-kiegészítő márkánk a Panda Nutrition. Ez egy régi dédelgetett álom volt és nélkületek nem jöhetett volna létre.
Emellett köszönöm társamnak Zolinak is akivel kezdetek óta (2016) együtt építjük a cégünket és aki a mértani pontosságú weboldalaink letéteményese. Mint Ying és Yang kiegészítjük egymást, a kreatív úthenger és a precíz szike. Végre megugrottuk a saját termékcsalád lécet.
Mit szeretnénk 2020-ban?
- A jelenlegi 3 termékes Panda Nutrition márkát tovább építeni és a 4. Pyruvat + Karnitin 5050 és az 5. Arginin + Citrullin után tovább bővíteni és legalább 10 tagúra fejleszteni a családot! Célunk, hogy a termékcsalád következő tagjai is jobbá tegyék az életminőségeteket és korrekt árazással az elérhető sávban tartsuk az áraikat.
- A január-februári minden eladott Collagen C utáni faültetés akciónkat kibővíteni más termékekre és 2020-ban legalább 1000 fát ültetni a profitunkból. Ez egy elég szerény becslés, reméljük ennél jóval több is összejön. De szeretnénk visszaadni abból, amit kaptunk a vásárlóinktól!
- Szeretnénk 2020-ban a 2019-es árbevételünket legalább 50%-kal növelni. Eddig évről évre a legalább 50% ugrások összejöttek. (2016-2017 kb 10-szereződés, 2017-2018 kb +120%, 2018-2019 kb +60%) A bázisok növekednek de a töretlen növekedést tartani fogjuk!
- Tervezünk egy újabb projektet, ami az étrend-kiegészítőkön kívüli téma lesz, a fenntarthatósághoz és a környezetvédelemhez fog kapcsolódni. Január végén és február elején Vietnámban leszek tárgyalni és reményeim szerint érdekes fejleményeink lesznek! Mihelyst vannak fejlemények beszámolok róluk! Egy Magyarországon egyelőre szűz területről lesz szó!
- A weboldalunk, hírlevéladatbázisunk és webpush adatbázisunk mellett a Facebook a legfontosabb felületünk és sikerünk egyik mérőszáma/sarokköve. A lájkolóink számát a jelenlegi 5100-ről 2020 végére 20 000-re szeretnénk növelni. Nem egy világmegváltó szám, a témában vannak 100 000 feletti oldalak jócskán, de a Panda Nutrition mindössze 3 hónapos márka. Megyünk mi még 100 000 fölé évek múlva.
- A nagy webshopunk jelenlegi havi látogatószáma havi 80 000 – 100 000 visit, a Panda Nutrition weboldalé egyelőre szerény 4000-5000. 2020 végére a Panda Nutrition márkaoldalának látogatottságát is 100 000 közelébe akarjuk tolni.
Ezeknek a céloknak a megvalósulásában biztosak vagyunk, ezért is tettük nyilvánossá, hogy még inkább motiváljanak minket.
A feladat egyszerű, olyan étrend-kiegészítőket kell fejlesztenünk, amikkel elégedettek vagytok és működnek. Mégpedig az eddigi háromra nagyon jók a visszajelzések, jó úton vagyunk. 2020-ban is azon leszünk!
Boldog Új Évet, sikerekben gazdag évet nektek!