Ügyfélszolgálat: +36(30)451-6801

logo

Az immunrendszer erősítése 6 lépésben

Vitamin
immunrendszer erősítése

Ezekben a nehéz, vírusos időkben egyre fontosabb az immunrendszer erősítése, és az, hogy vigyázzon magára. Ennek fényében szeretnék megosztani néhány tippet az immunrendszer jó teljesítményének fenntartására.

  1. Edzen és mozogjon, bármit amit tud. Kimutatták, hogy a testmozgás javítja az immunrendszer működését.
  2. Egyen sok zöldséget és a gyümölcsöt, valamint a teljes kiőrlésű, rotban gazdag gabonát, és csökkentse a feldolgozott ételek bevitelét.
  3. Kerülje a dohányzást, amely krónikus gyulladást okoz a légutakban és veszélyezteti immunrendszerének a vírusok elleni küzdelemi képességét.
  4. Ne igyon alkoholt. És ha iszik is, próbálja meg korlátozni a mennyiségét. A túlzott alkoholfogyasztás ronthatja a szervezet képességét a fertőzések elleni küzdelemben.
  5. Keresse meg a módját annak, hogy minden nap 30 percet relaxáljon, pihenjen - például meditáljon egy forró fürdővel vagy egy csésze gyógyteával a kezében.
  6. Aludjon sokat. Felnőttek számára ez legalább hét órát jelent, ideális esetben nyolcat.

Biztosak vagyunk benne, hogy már hallotta ezeket a tanácsokat, de ezek annyira fontosak, hogy nem árt őket ismételni. Továbbá, hasznos lehet immunerősítő vitaminok szedése is, legalább a nehezebb időkben.

Hozzászólások

Új hozzászólás
    töltés

    TÖLTÉS